yahoomessenger : kdfc_07@yahoo.com
facebook : eizatlawliet@yahoo.com

Wednesday, April 27, 2011

MASA..

Pejam celik pejam celik dah nak final exam. Punya cepat masa berlalu sampai aku sendiri pun x sedar. Alih2 dah final, nnti alih2 nak masuk sem baru. Cepat..cepat.



Dah nak final ni lak class kejap ade kejap x de. Errmmm agak2 berita gembira @ berita sedih? hehe..Yg penting final dah dekat perlu la baca buku. Tapi yg aku x suka aku nie malas sangat,haha kenapa yea?? ape2 pun wish me luck for final exam  :)
Duduk kat sini macam aku pergi bercuti lak, jadual x pack sangat keje pun x banyak. Hahaha..Tapi sebab nie la aku bertambah malas,adoii sedar la wahai Muhd Eizat. 



Buat member2 yg akan menduduki final exam buat yang terbaik. Chaiyok2, do the best.. :) 
Pesanan buat korang jangan asyik main dota je,udah2 la 2 dengan main nye. Mcm mak nenek pun ade gak aku nie, haha... 



Cukup kot sampi disini, hehe..k jumpa lagi
assalamualaikum  :)

No comments:

Post a Comment